Skip to content Skip to footer

Reklamačný poriadok
platformy www.astrolinka.sk

Článok I

Úvodné ustanovenia

1. Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti zmluvných strán a podmienky uplatnenia a vybavenia reklamácie vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služieb uzatvorenej prostredníctvom web stránky www.astrolinka.sk medzi prevádzkovateľom a užívateľom (ďalej len „platforma“).

2. Tento reklamačný poriadok sa nevzťahuje ani na uplatnenie práv vyplývajúcich zo zmluvy uzatvorenej s poradcom, predmetom ktorej je poskytovanie spirituálnych služieb. Užívateľ síce môže uplatniť právo reklamovať spirituálne služby u prevádzkovateľa, tento však postúpi reklamáciu poradcovi, ktorý je povinný ju vybaviť podľa zákonom stanovených podmienok.

3. Tento reklamačný poriadok sa nevzťahuje na uplatnenie práv vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady užívateľom, ktorý nie je spotrebiteľom.

4. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou zmluvy špecifikovanej v čl. 1 ods. 1 tohto reklamačného poriadku (ďalej len „zmluva“ ).

5. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so:

  • zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov,
  • zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších právnych predpisov,

6. Právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a užívateľom spotrebiteľom týkajúce sa zodpovednosti za vady výslovne neupravené týmto reklamačným poriadkom sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.

7. Zodpovednosť za vady prevádzkovateľa týkajúce sa zmluvy uzatvorenej s užívateľom, ktorý je podnikateľom, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov.

8. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v slovenskom jazyku.

9. Užívateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že sa s reklamačným poriadkom dôkladne oboznámil a jeho obsahu porozumel.

Článok II

Vymedzenie pojmov

1. Prevádzkovateľom a vlastníkom platformy www.astrolinka.sk je spoločnosť:

Obchodné meno: EYVA s.r.o.
reg.: v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, odd. Sro, vl.č. 43935/T
Sídlo: Pomorovská 492, Vinohrady nad Váhom 925 55
IČO: 52 236 013
DIČ: 2120956706
IČ DPH: nie je platcom DPH
email: info.astrolinka@gmail.com

2. Platforma je digitálna platforma, ktorá poskytuje online priestor a prostriedky pre poradcov na svoju prezentáciu svojich spirituálnych služieb a ich poskytovanie registrovaným užívateľov a zároveň prostredníctvom nej prevádzkovateľ poskytuje užívateľom služby súvisiace s využívaním týchto služieb a zaplatením za nich.

3. Poradca je fyzická osoba – veštkyňa, vestica, veštec, astrológ a iná osoba, ktorá poskytuje spirituálne služby.

4. Profil je profil poradcu zverejnený na platforme, prostredníctvom ktorého zverejňuje informácie o sebe a prezentuje svoje služby.

5. Spirituálne služby sú všetky služby poskytované poradcom v spirituálnej oblasti, a to najmä vykladanie rôznych druhov kariet, numerológia, astrológia, jasnovidectvo, channeling a pod. Poradca poskytuje spirituálne služby samostatne vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a prevádzkovateľ nie je účastníkom tohto zmluvného vzťahu.

6. Zmluva s poradcom je zmluva o poskytovaní spirituálnych služieb uzatvorená priamo medzi užívateľom a poradcom, predmetom ktorej je poskytovanie
spirituálnych služieb priamo poradcom prostredníctvom prostriedkov zabezpečených prevádzkovateľom. Prevádzkovateľ nie je účastníkom tohto zmluvného vzťahu ani nezodpovedá za jeho plnenie.

7. Telefónny hovor je hovor uskutočnený prostredníctvom mobilných telefónov, príp. pevnej linky medzi užívateľom a poradcom, počas ktorého bude poradca poskytovať spirituálne služby užívateľovi.

8. Telefónne číslo je číslo mobilného telefónu alebo pevnej linky, ktoré užívateľ a poradca využíva za účelom uskutočnenia telefónne hovoru. Telefónne číslo je číslo so zvýšenou tarifou.

9. Užívateľ je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá sa registrovala na platforme a využíva služby poskytované prevádzkovateľom za účelom využívania služieb veštca.

10. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.

11. Zmluva je zmluva uzatvorená medzi prevádzkovateľom a užívateľom, predmetom ktorej je poskytnutie prostriedkov na využívanie služieb veštca a zaplatenie za tieto služby.

12. Služby/služby prevádzkovateľa sú služby poskytované prevádzkovateľom pre užívateľa v súvislosti s touto platformou a zmluvou uzatvorenou s užívateľom, pričom ich rozsah vyplýva z týchto obchodných podmienok a informácií zverejnených na platforme.

13. Užívateľský účet je účet užívateľa obsahujúci jeho osobné údaje a údaje získané v súvislosti s jeho činnosťou na platforme.

14. Prihlasovacie údaje sú údaje, ktoré užívateľ musí zadať pri vstupe do svojho užívateľského účtu (užívateľské meno, heslo).

15. Obsahom sa rozumejú všetky zvukové záznamy, obrazové záznamy, zvukovo- obrazové záznamy, text, grafy, softvér, a iné dáta, ktoré je možné uložiť a vytvorené, použité v súvislosti s využívaním platformy.

16. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, odbor výkonu dohľadu, so sídlom Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68, email: za@soi.sk , web: www.soi.sk.

Článok III

Požiadavky na služby

1. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že služby budú v súlade s dohodnutými a všeobecnými požiadavkami. Toto sa nevzťahuje na prípad, keď prevádzkovateľ výslovne oboznámil spotrebiteľa, že určitá vlastnosť služieb nezodpovedá všeobecným požiadavkám, a spotrebiteľ s nesúladom výslovne a osobitne súhlasil.

2. Služby sú v súlade s dohodnutými požiadavkami, ak najmä zodpovedajú opisu, množstvu a kvalite vymedzeným v zmluve.

Článok IV

Zodpovednosť za vady

1. Prevádzkovateľ zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú majú služby v čase ich poskytnutia a ktorá sa prejaví do dvoch rokov.

2. Prevádzkovateľ nezodpovedá za vadu služieb, ktorá:
a) je spôsobená užívateľom, resp. jeho nesprávnym zadaním údajov, nesprávnym použitím platformy, telefónneho čísla a pod.,
b) je spôsobená nesprávnym postupom pri využívaní služieb,
c) sa vzťahuje na spirituálne služby poskytnuté poradcom,
d) je spôsobená tým, že z obsahového hľadiska služby nezodpovedajú predstavám užívateľa, pokiaľ je riadne dodané v súlade so všeobecnými a dohodnutými
podmienkami špecifikovanými prevádzkovateľom .

Článok V

Uplatnenie reklamácie

1. Užívateľ môže služby reklamovať v lehote podľa čl. IV ods. 1 tohto reklamačného poriadku zaslaním oznámenia na email: info@astrolinka.sk. Použiť môže reklamačný protokol zverejnený na internetovej stránke prevádzkovateľa .
2. Prijatie reklamácie prevádzkovateľ bezodkladne písomne potvrdí s uvedením lehoty, v ktorej vadu odstráni. Táto lehota nesmie byť dlhšia ako 30 odo dňa vytknutia vady, okrem prípadu, ak je dlhšia dôvodná z objektívnych dôvodov, ktoré nemôže prevádzkovateľ ovplyvniť.
3. Ak prevádzkovateľ odmietne zodpovednosť za vady, musí dôvody odmietnutia písomne oznámiť.

Článok VI

Dôkazné bremeno

1. Prevádzkovateľ nesie dôkazné bremeno, že služby boli poskytnuté v súlade so všeobecnými a dohodnutými požiadavkami.

Článok VII

Nároky z uplatnenej reklamácie

1. Ak prevádzkovateľ zodpovedá za vadu služieb, spotrebiteľ má právo na odstránenie vady, právo na primeranú zľavu z ceny alebo právo od zmluvy odstúpiť.
2. Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady aj bez toho, aby ich vytkol.
3. Spotrebiteľ môže po vytknutí vady u prevádzkovateľa odoprieť zaplatiť cenu alebo jej časť, kým si prevádzkovateľ nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo
zodpovednosti za vady, ibaže je spotrebiteľ v čase vytknutia vady v omeškaní so zaplatením ceny alebo jej časti. Spotrebiteľ uhradí cenu bez zbytočného odkladu po splnení povinností prevádzkovateľom.
4. Spotrebiteľ má nárok na náhradu potrebných nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením práva zo zodpovednosti za vady. Toto právo je potrebné uplatniť u najneskôr do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby, inak zanikne.
5. Uplatnením práva zo zodpovednosti za vady nie je dotknuté právo na náhradu škody.

Odstránenie vady

6. Prevádzkovateľ odstráni vadu služieb v primeranej lehote po tom, čo spotrebiteľ vytkol vadu, bezplatne a bez spôsobenia závažných ťažkostí spotrebiteľovi s ohľadom na povahu služieb a účel, na ktorý spotrebiteľ služby požadoval.

7. Prevádzkovateľ môže odstránenie vady odmietnuť, ak odstránenie nie je možné alebo ak by mu spôsobilo neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mali služby bez vady a na závažnosť vady.

Zľava z ceny

8. Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny, ak sa služby poskytujú za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení ceny, alebo môže odstúpiť od zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak

a) odstránenie vady nie je možné alebo by spôsobilo prevádzkovateľovi neprimerané náklady,

b) prevádzkovateľ neodstránil vadu podľa ods. 6,

c) služby majú rovnakú vadu napriek snahe prevádzkovateľa vadu odstrániť,

d) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje právo spotrebiteľa na okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, alebo

e) prevádzkovateľ vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre spotrebiteľa.

9. Zľava z ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty služby a hodnoty, ktorú by služby mali, ak by boli bez vád.

10. Prevádzkovateľ vyplatí spotrebiteľovi zľavu z ceny do 14 dní od uplatnenia práva spotrebiteľa na zľavu z ceny rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri zaplatení ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša prevádzkovateľ .
11. Ak sa služby poskytli za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení ceny, spotrebiteľ nemôže od zmluvy odstúpiť, ak je vada zanedbateľná. Dôkazné
bremeno, že vada je zanedbateľná, nesie prevádzkovateľ .


Odstúpenie od zmluvy

12. Po odstúpení od zmluvy prevádzkovateľ vráti spotrebiteľovi všetky platby prijaté na základe zmluvy do 14 dní od oznámenia odstúpenia od zmluvy rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri zaplatení ceny, ak spotrebiteľ výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s vrátením znáša prevádzkovateľ .
13. Spotrebiteľ nie je povinný platiť cenu za čas pred odstúpením od zmluvy, v ktorom služby nespĺňali všeobecné a dohodnuté požiadavky.
14. Po odstúpení od zmluvy je spotrebiteľ povinný zdržať sa užívania služieb.
15. Po odstúpení od zmluvy môže prevádzkovateľ zamedziť spotrebiteľovi v ďalšom užívaní služieb, najmä zamedziť mu k nim prístup alebo zrušiť mu
užívateľský účet.

Článok VIII

Záverečné ustanovenia

1. Tento reklamačný poriadok je vypracovaný advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o. pre prevádzkovateľa , pričom je chránený v zmysle Autorského zákona. Bez súhlasu autora je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.
2. Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 1.9.2024.

Close